wtorek, 2 września 2014

Wprowadzenie

Cześć wszystkim, jestem Tomek. Odkąd tylko pamiętam interesuję się motoryzacją, samochodami i wszystkie co z tym związane. Pewnie większość facetów ma podobne zainteresowania, jednak ja postanowiłem połączyć moją pasję z pracą. Dlatego też zakładam tego bloga, aby opisywać moje perypetie związane z własnym biznesem, jaki zdecydowałem się niedawno założyć. Chciałby po prostu mieć możliwość powrotu do początków po upływie czasu. Można powiedzieć, że będzie to taki mój dziennik, w którym opisywać będę kolejne kroki, a z czasem być może blog się rozrośnie i zacznę opisywać również zdarzenia i sytuacje związane z inną tematyką. Czas pokaże jak będzie. Mam nadzieję, że zaciekawię Was poprzez swoje wpisy i być może również zachęcę do założenia własnej działalności, choć niekoniecznie takiej samej jak moja.


W każdym razie, przejdę do kwestii, która pewnie najbardziej Was interesuje, czyli czego dotyczyć będzie mój biznes. Pewnie większość z Was posiada prawo jazdy, a jeśli nie, to z pewnością kiedyś o tym myśleliście lub nawet planujecie w niedalekiej przyszłości je wyrobić. Tak więc na razie zdradzę tylko, że moja działalność opierać będzie się właśnie na licencji jaką jest prawo jazdy. Więcej na ten temat zdradzę w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz