czwartek, 4 września 2014

Osiąganie możliwie największych oszczędności

Jak ostatnio wspomniałem, opiszę Wam dzisiaj na czym głównie polegała oszczędność przy zakładaniu mojej szkoły jazdy. Jak wiadomo taka szkoła funkcjonuje w oparciu o samochody, którymi naucza się innych jeździć, chcąc uczyć musiałbym posiadać przynajmniej jeden samochód, a w tamtym czasie nie miałem nawet swojego prywatnego.

Tak więc postanowiłem skorzystać z usług wypożyczalni samochodów, zwłaszcza, że w tamtym momencie potrzebowałem zaledwie jednego, ponieważ na samym początku moja działalność obejmowała tylko jednego pracownika, czyli mnie. Tak więc rozglądałem się za najbardziej korzystną dla mnie ofertą i przeglądałem ceny w różnych wypożyczalniach samochodów. W końcu znalazłem taką, która proponowała całkiem przystępne ceny i zdecydowałem się na wynajem. Pierwsze lekcje kursowe, które przeprowadzałem odbywały się właśnie na takiej zasadzie. W dniu umówionego kursu miałem zamówiony wcześniej samochód, który odpowiadał wymaganiom szkoleniowym.


Wiem, że to dość nietypowe rozwiązanie, jednak wiedziałem, że nie będzie to długo trwało i że w najbliższym czasie i tak będę chciał zainwestować w swój własnych samochód, tak więc zdecydowałem się właśnie na takie rozwiązanie. I powiem Wam, że choć wymagało to pewnego rodzaju elastyczności i trochę zachodu, to na krótką metę sprawdziło się to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz