piątek, 5 września 2014

Kwestie formalne

Dzisiaj poruszę nieco inną sprawę, ale również związaną z moją firmą, a mianowicie kwestie prawne. Na prawie karnym nie znam się praktycznie wcale, ale chciałem spać spokojnie, a biorąc pod uwagę brak doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej oraz moje nietypowe rozwiązania stosowane na samym początku związane z oszczędnością, postanowiłem udać się do adwokata, który rozwieje moje, bądź co bądź, drobne, ale jednak pojawiające się wątpliwości. Tak więc postanowiłem znaleźć adwokata, oczywiście niezbyt drogiego, ale specjalizującego się w prawie karnym i zapytać go o różne rzeczy związane z planowanym przeze mnie biznesem, a także uzyskać ewentualne wskazówki.




Chciałem założyć swoją firmę, przy użyciu możliwie najmniejszego wkładu finansowego, jednak zależało mi również, by wszystko odbyło się legalnie i zgodnie z prawem. Nie zamierzałem bowiem płacić później jakichś kar czy też być ciąganym po sądach. Na szczęście okazało się, że nie ma żadnych trudności ani niezgodności związanych z moją wizją funkcjonowania firmy, co pozwoliło mi w sposób spokojny zająć się organizacją całego procesu zakładania działalności. A, jak chyba wszyscy wiedzą, wymaga to załatwienia pewnych niezbędnych formalności, co wiąże się z wizytami w kilku urzędach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz